понеделник, 24 август 2009 г.

Четири дневното ми пътешествие ; )

Моето пътешествие започна в четвъртък сутрин и завърши в неделя вечер ; ) Прекарах страхотно с изключение на пътуването на отиване-не ми се отрази много добре на пупата но...след това беше сладурско.Ходихме на разходка в планината,брахме къпинки,гонихме пеперуди,наслаждавахме се на прохладата там на по високо и на гледката-сгушеното ни селце..в прегръдките на планината ; )Племениците ни..малките сладури който така ми се радваха на пупата,непрекъснато я галеха и питаха-"Бебето спинка ли?" ; ) Тичаха,играеха и по някое време идваха при мен да ми погалят коремчето..толкова е сладурско ; ) Починах си добре,насладих се на тишината и спокойствието...ехххх пожелавам на всички да изживеят такова спокойствие поне за 1-2 дни това лято ; )
















Няма коментари:

Публикуване на коментар