сряда, 19 август 2009 г.

Утрешното пътуване..


Обичам предстоящото пътуване ,както обичам самото пътуване и изживяването му ; )
Но онази тръпка когато ти предстой пътуване утре...онази тръпка не може да се замени..онова гъделичкане под лъжичката..че ти предстоят нови моменти-природа,път,слънце..села,градове,различни хора..Списъка който нахвърляш уж набързо с неща който да не забравиш да вземеш ; )Приготвянето на багажа и задължително фотоапарата..тръпката че ще заснемеш нови неща...цветове,кадри,усмивки...Глъдката въздух която организма ти ще си поеме при почивката..от големия шумен,прашен град..
И въпреки че няма да пътувам към някое ново местенце..или към аааахххх морето,се радвам...душата ми пее...ОБИЧАМ ДА ПЪТЕШЕСТВАМ ; ) Тръпката от двата вида пътуване-с влак или с кола е много различна и всяка по своему емоционално зареждаща ; )
С кола-колкото и да обичам да шофирам..еххх обичам най-много да се возя,на предната седалка до шофьора и да си пусна хубава музика и да гледам...през прозореца-пътищата,дърветата които сякаш ми махат..поляните необятните поляни...зелени или изпълнени със слънчогледи..малките сгушени селца...или тези през които преминаваме-обичам да разглеждам къщите,градинките,хората...обичам да си мисля как ли живеят..как ли минава денят им,какво ли ги вълнува...Усмихвам се когато ги видя да се придвижват с колела ; )...
С влак-обичам да си купувам билет и стискай го(понеже все ме е страх да не го загубя) да бързам(но не защото закъснявам) да си открия перона...изкачвайки се по стълбите към самия перон да виждам влаковете..ееех колко обичам влакчетата ; ) Винаги съм нетърпелива да се настаня и да чуя свирката..и затракването на колетата...Обичам гарите големите и малките...чакащите и посрещащите хора на тях...с големи куфари или с малки ранички.. Обичам да седя до прозореца и докато слушам тракането на влака да гледам прекрасната ни природа...
Еееееех улях се май а...ами така е пътуването ми е в кръвта ; )
Днес ми предстой да си направя списъче,да опаковам багажа и да отпраша утре рано сутрин с влака ; ) Разказ в снимки очаквайте като се върна ; )
А дотогава - bon voyage на мен а на вас прекрасен уикенд!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар