петък, 14 август 2009 г.

Пупата на мама вече е голяма ; )

Не съм писала много за бременноста си,мислех че не е много подходящо да споделям...И аз незнам защо така съм решила?!?? Днес се събудих с мислълта че неможе така,това е една от най-прекрасните части от живота ми,една магия,едно невероятно изживяване което трябва да бъде споделено именно заради самата магия ; )
В тази публикация ще пусна снимки от началото на бременноста(съвсем първите месеци) и сегашна.Обичам бременноста си,обичам всяко ритниче отвътре- и все се чудя как с тези малки краченца малката буболечка има толкова сили да ме подритва...защото повярвайте ритничетата понякога са доста силни ; )Обичам порасналата си пупа ; ) Ето я и нея-тараааааа...


2 коментара:

  1. Ооооо, какво сладко коремче! :) Сигурно чувството , че ще бъдеш мама е неописуемо. Пожелавам ти най-красивата бременност! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Розичка много ти благодаря ; ) Много мили думи,трогна ме..ами да чувството е неописуемо за всяка жена е магическо-неповторимо ; )

    ОтговорИзтриване