неделя, 9 август 2009 г.

Неделна слънчева сутрин ; )

Тази прекрасна слънчева сутрин се събидих малко недоспала...може би вече пупата ми пречи да спя спокойно ; ) Но пък след 10-15 минути се разсъних и реших,че ще е хубаво да изненадам Емо с хубава закуска ; ) Първо му направих ароматно кафе..аз не пия но обичам да ми мирише. После нахлузих престилката и се захванах с бързи кашкавалени питки...с босилек.Много обичам босилек,ето и рецептата а после и снимков матерял ; )

Бързи кашкавалени питки с босилек

Продукти:
250гр. брашно
10гр. бакпулвер
150 мл. прясно мляко
50гр. меко масло
50гр. настърган кашкавал (аз сложих повече)
1/4 ч.л. сол (аз сложих една щипка,но може и да не слагате ако кашкавала е солен)
1ч.л. сух босилек

Всички продукти се замесват,получава се меко тесто не-лепкаво.Разточва се с дебелина 1-2 см. и се изрязват на кръгчета.Подреждат се в намаслена тавичка и се мажат с пр.мляко отгоре и се пекат.
После се консумират с удоволствие и чаша студен айрян ; ) Да ви е сладко!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар