четвъртък, 29 ноември 2012 г.

Подаръче за другарче и дрешка за usb - то :)

Малко нещица съм изработвала от филц,но трябва да ви кажа (ако вече не го знаете) че работата с него е много приятна.И могат да се направят много сладурски неща,трябва ви само ножица,игла и конец,филц и евентуално вата (ако ще им придадете обем на изработчетата)..и разбира се време и желание. :))
Първо ще ви покажа подаръчето което направих за много любим човек.Много скъпа приятелка и астрална сестричка.Запознахме се в нета,покрай любовта ми към азиатската музика и филми.Там си я наричам Лоли (според ника - Lollipop)...и така ми е сладко да си я наричам. :)) Тя обича котетата и затова не беше трудно да измисля какво да и сътворя - брошка коте.Идеята бях видяла някъде из нета,и ми хареса.Надявам се да си я носи с удоволствие. :)


Второто което ще ви покажа е дрешката за новото ми usb.Тъй като си няма,а не мога да я захвърля така из чаната.И разбира се трябваше да е според сезона,затова е снежко. :) Така мога да си я закача или на ключодържателя,или на телефона...или така да си виси самичка. :Р

  

 Пожелавам ви прекрасен завършек на седмицата..само два дни..и хем свършва работната седмица ..хем започва декември :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар