четвъртък, 15 ноември 2012 г.

Преобразяване на рамка :)

Втори живот живее тази рамка. :)


Не мога да намеря снимка за да ви покажа как изглеждаше преди.Но ще ви обясня - Емо я беше налепил с онези малки плочици които използват за басейните...сещате се нали.:) В тъмно и светло синьо, и бяло.Ами харесваше ми..но явно не чак толкова.Защото когато се отлепи една от плочиците...е само това и чаках хихих,отлепих ги всички. :) По рамката бяха останали следи от сликона,тях лесно премахнах.Но рамката че беше на много места без боя,е това не беше проблем.Това не е причина да бъде захвърлена,напротив от дефекта -ефект. :) Взех шкурка и я поизтърках още повече,сега изглежда по-добре.Но така си беше доста - "празна".Затова се сетих че бях си наумила да направя едни цветя от филц.И та-даааа намерих място за тях. ;) Не съм заснела метода им на изработка,но пък ще приложа снимки от местенцето от където ги видях.

 

Отрязвате си дълга лента,колкото по дълга е толкова по обемно ще стане цветето ви.По-голямото ми цвете е по спомени около 30см.(ако не се лъжа).Широчината също определя височината на цветето.Прегъвате я на две и залепвате долния край - или с някакво подходящо лепило,или с топъл силикон.Аз нямах лепило така че силикона ми влезе добре в употреба. ;) Нарязвате както е показано на горната снимка,на тънки лентички(ако са леко под наклон ще получите друг вид цвете). И когато сте нарязали от единия до другия край,започвате да навивате.Можете да слагате лепило докато навивате,или да залепите накрая.




И така цветето ви е готово,сега само трябва да решите какво ще правите с него.Можете да си направите брошка например,или да си украсите някоя рамка,огледалото.. :)

 


Приятно творене ! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар