петък, 9 ноември 2012 г.

Лесни и много вкусни кексчета

По принцип българското название е кексче,но нали гледаме да ги догоним..та мъфинчета също не е неправилно да се каже...даже е модерно :))Тези страхотни кексчета намерих в Бг-мама,рецептата е от Блонди .И както се изразява тя - "На вкус стават точно като онези кексчета, които даваха едно време в ученическите столове". :))


Кексчета/Мъфини

2 бр. яйца
1 ч.ч. хладка вода
1 ч.ч. захар
3/4 ч.ч. стопен маргарин или олио (аз ползвах маргарин,другия път с масло)
2 ч. ч. брашно
2 с. л. сладко с цели плодчета (може да го замените с парченца шоколад,аз така направих)
1 ванилия
1 к. л. сода
1 с. л. какао (може и без какао)

Всичко разбърквате, сипвате в чашки за крем карамел или формички за мъфини и печете около половин час. За вентилатор - 150 градуса, обикновена - 160. Не е нужно да омазнявате чашките, само ги изплакнете с вода преди да сипете сместа.(аз използвах от еднократните формички за мъфинчета и не съм ги мокрила). Не залепват . Пълнете 2/3-ти, че бухват доста.(Аз напълних до половината и затова не са ми много буФнали :) ) .След като поизстинат нападате. :)


Приятен апетит! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар