петък, 30 ноември 2012 г.

Да отброим дните :)

..с коледния календар. :) А вие направихте ли ? :)
На пазара вече продават готови,но друго си е да си направиш сам. :) И най-сладко е да го направиш за едни малки ръчички,които нетърпеливо ще проверяват всеки ден какво се крие в него. :) Идеи и вдъхновения има много в интернет..ако не ви идва музата като на мен.Ето аз каква идейка си харесах и осъществих...


Помощниците на Дядо Коледа,добрите джуджета ще помогнат на Мишко да преброи дните до Коледа. :) За съжаление късно реших да направя календара и няма как да почерпите вдъхновение от нас,за да си направите и вие.Именно заради отнемащите време за събиране ролки от тоалетна хартия. :) Аз имах събрани ролки за друга цел,но пък добре дошли са ми сега. :) И все пак ще разкажа за този календар - можете да направите дрешката и шапката от филц.Така ще може да се залепи дъно и да се повдига шапката,за да се вади изненадата.На нашите джуджета подаръчето ще се вади от долу.Аз направих дрешките от трикотажен плат,а шапките от стара тениска.За лепене използвах топъл силикон,цифрите са от стар календар.


 Ако се чудите какви изненадки да сложите вътре,ще ви кажа че зависи от възрастта на детето.Ако е сладко около 3 годишно буболече,можете да сложите някакви дребни коли,животинки,балони,свирка.И също да не забарвиме и лакомствата - шоколадови дядоколедовци,шоколадови парички и всякакви производни на шоколада дребни сладости.Аз мисля от шоколадовите календари да използвам фигурките.Ще ги опаковам всяко по отделно за всеки ден.Ако детето е по голямо можете да напишете и някакви задачки-закачки.Например да научи някое коледно стихче,да танцувате заедно,да пеете коледни песни,да гледате някое филмче на коледна тематика с чаша какао..идейки много. :)


Джудженцата на Мишко го очакват ,нооо първо мама днес да ги напълни с усмивки и изнендаки. :))
И за да не съм съвсем безполезна в последния момент,мога да дам няколко идейки за по-бърза изработка календар...с кибритени кутии или от цветни чашки. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар