петък, 23 ноември 2012 г.

Затегнете коланите на празничното натроение..

..потегляме..готови или не. :)) Еми удържах се ..обаче повече не мога..от мнооого отдавна ме тресе празнична-коледна треска.Треска за творене,за аромат на канела,за подаръци,снежинки..фа-ла-ла-ла. :) Пък и вече си му е време за празничното настроение..нали... :)) Все още няма да украсявам..хайде нека поне почне декември.Затова ще ви показвам изработените неща ей така..пък след време и по местата им.
Знам си аз че пак няма да ми стигне времето (да не кажа и финансите) за всичко замислено..пък и къде ще слагам всичко.Освен да подарявам натрупаните стари неща..и аз да си творя нови и нови...хихихи.Е аз обувам коледните толи чорапки и се отправям на прекрасно ,ароматно коледно..празнично пътешествие.Само се надявам да има сняг за Коледа..и за моя ден ден.
И така запрятаме ръкави и започваме...ще започна с коледни звезди,и то не какви ами немски коледни звезди - German Paper Star.


Хъъм извинявайте не съм проучила въпроса защо се казват така..но явно ще да е нещо свързано с немците.(ха колко съм умна и изчерпателна) :)) Както и да е знам че са много красиви и лесни за направа.Важното е да схванете и свикнете,като направите две-три и няма да имате нужда да гледате хау то-то. :) Което между другото не съм снимала,нямам време.Пък и от там където аз се учих така добре са го направили,че даже и различни цветове хария са използвали.Няма да слагам снимките тук,ще дам линк и опитайте - www.craftideas.info
Mоите звездички,ще ги нанижа на гирлянд...и още не съм сигурна къде ще ги сложа.Но място ще се намери.Мисля да понаправя още..колкото повече ,толкова повече. :) Иначе можете да ги направите като висулки за елхата,или за украса на подарък,за масата.Идеи много само звезди да има. ;)) (малко ме дразни синия фон на който ги снимах..боде направо хахах,но не можах да открия червен в бързината)

Няма коментари:

Публикуване на коментар