понеделник, 10 май 2010 г.

Десктоп календар

Гледах в сайт за безплатни дигитал скрапбукинг китове календари за всеки месец.Теглиш и слагаш свой снимки и го пльосваш  на десктопа.Чудничко си украсяваш компютъра...е защо пък да не си го направя сама.Само вдъхновението ми трябваше,защото както се шегувкам мозъка ми изтича с кърмата.Та нямаше да се сетя скоро да си спретна такъв календар.Видях,вдъхнових се и направих за месец май.А защо да не си направи човек и от хартия и да го закачи на стената.Но аз нямам толкова време покрай малчо,тъкмо ще се разхвърлям и трябва да събирам.А така го запаметяваш до където си стигнал или го минимизираш и по-късно довършваш.Ехххх превзема ме дигиталния свят и туй то...аз обичам да рисувам с молив-а не с мишката,да пиша с химикал на хартия и да пращам писма в плик-а не цък цък и хайдееее по жицата пращаш.Но понякога лесното е по-лесноЕто го и него дано ви вдъхновя и вас...


Няма коментари:

Публикуване на коментар