понеделник, 3 май 2010 г.

Paris mon amour ; )

Преди две години по това време бях в Париж.Днес (т.е на този ден) ми беше първия ден там...още със стъпването ми на френска земя се влюбих...в града.Всеки казва Париж град на любовта..всъщност незная защо го наричат така,незная кой какво значение влага в тези думи...Но аз се влюбих в спокойствието което усещах,в самия въздух витае нещо...Няма да изпадам в подробности за чистотата там,за начина на живот който нисках да видя всяко малко цевтенце дори,всяко камъчеие скора няма да стигнем..но което си е така е така.Незная дали бих живяла там но една по дъъъъълга почивка бих отишла.там бях по работа,но си откарах десетина дни в които съвсем на бързо успях да поразгледам.Грабех с пълни шепи от всеки миг там,разглеждах със широко отворени очи за да не изпусна нищо - дори и най-малкото цветенце.Сутрин се наслаждавах и наблюдавах с много интерес - почистването на улиците с чаша какао.А през деня с фотоапарата в ръка "щраках" всяко нещо което ме впечатляваше...сеюайте се с колко снимки се върнах Нощно време гледах отново през прозореца на фона на някое предаване.По принцип не харесвам френския език,но тогава ми беше приятно да го слушам (нищо не разбирах но...)..пусках някоя програма и заставах на прозореца.На фона на уличното осветление - приличащо на стари фенери минаваха весели младежи отивайки нанякъде в страхотно настроение.Гледах светлините на града и се чувствах страхотно,макар и да исках да не съм там по работа а с любимия човек на екскурзия.надявам се някой ден да успеем да се върна там със Емо и Мишко.За да им покажа красотата на този град...Няма да пускам снимки,всеки знае как изглежда Париж само две-три все пак да докажа че съм била там нали


Пожелавам ви ако не сте били там да отидете и да се влюбите в Париж по свой начин...така както аз..този град завинаги ще има място в сърцето ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар