четвъртък, 7 юни 2012 г.

Крем супа от леща

Всеки човек си има своите особености(ха ха голяма изненада) във връзка с днешната публикация-моята е че лятото ми е трудно и гадно да ям готвена храна.Най-вече топла ,като мина покрай места от които се носи аромат на храна..бърррр става ми гадно.Дайте ми на мен салатки,плодове и зеленчуци.Е трябва да се хапва и готвено,но и там си имам претенции.То лятото кой ли обича тежки храни в жегите,но разбирайте аз рядко хапвам храна от която се вдига ароматна пара.От кога се каня да си направя крем супичка от леща.Обичам крем супи,а тази е засищата,полезна и подходяща за всеки сезон. :)
В нета можете да намерите всякакви разновидности на рецепти- от екзотични до най-простичка.Моето предложение си е рецепта по мое усмотрение,е вярно нямах някои от продуктите но..пак стана вкусна.Предуперждавам че цвета няма нищо общо с вкуса.Щом Е. хапна и поиска втори път да му сипя..смятайте хахах. :))


Крем супа от леща

250 гр. червена леща
1 картоф
1 глава лук
3 скилидки чесън
морков(и това нямах)
1 ч.л. куркума
1 ч.л. кимион
4-5 с.л олио (Можете да го замените с масло,аз ще го направя другия път)
дафинов лист ( аз нямах )
сол на вкус

В олиото задушавате лука и чесъна в тенжерката в която ще приготвяте супата.След което наливате около 1,5 л. вода и добавяте картофа (обелен и нарязан на малки кубчета) и лещата,заедно с подправките.Варите до готовност,пасирате и сервирате с крутончета.Аз хапвам и със сиренце. :))
Приятен апетит !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар