събота, 19 март 2011 г.

Оранжево - шоколадов кекес

Ароматните съботно-неделни утрини са ми любими :) Открих тази рецепта в бг мама из рецептурника на Селма ,оранжево-шоколадов защото може да е морковен или баноново шоколадов.Аз реших да я пробвам в кафявия вариант :) Скоро мисля да я забъркам и в морквения вариант.Реших да метна сместа в тавичка..ммм пак си беше вкусно и пуФкаво :) Опитайте няма да съжалявате,по принцип правех банановия кекс по друга рецепта(която ще дам друг път).Но този ми беше интересно как ще стане със пудинга и ммм :)
Стига съм ви дразнила хайде и рецептата със снимчица :)) Копирах дословно рецептата...хайде да ви почерпя и за новия облик на болга :))




"Оранжевият" кекс.С аромат на карамел.(плюс шоколадовия му вариант)
 
  3 яйца
  2/3 ч.ч. захар(може 1 ч.ч.)
  130 г маргарин/масло
  1 бакпулвер
  3-4 с.л. прясно мляко
  1 ванилия
  2 настъргани моркова(може да ги замените с тиква за тиквения вариант).  (или ***2 намачкани банана за шоколадовия вариант)
  1 пакетче карамелов пудинг д-р Йоткер.   (или ***1 пакетче шоколадов пудинг д-р Йоткер за шоколадовия вариант)
  малко по-малко от 1.5 ч.чаша брашно(гледайте обясненията по долу)

Смесвате горепосочените продукти в реда,в който са изписани.В една чаена чаша(аз ползвам от пластмасовите,както по заведенията) сипвате пудинга на д-р Йоткер(както си е на прах,без да го варите),допълвате чашата с брашно.Прибавяте това към сместа.Добавяте и още половин чаша брашно.Разбърквате всичко.Готовата смес изсипвате в намаслена и набрашнена форма.Печете на умерена температура до готовност.

Приятен апетит : ))

Няма коментари:

Публикуване на коментар