вторник, 15 март 2011 г.

Мечти...

Всеки мечтае..всеки има много мечти,за желана работа,за дом,за екскурзия в чужбина...
Една от моите мечти е да имам собствен дом,и то не какъв да е а къщичка.Не държа да е голяма,на сто етажа..но да си е моя,да си я подредя както аз искам.
Искам да е изпълнена с много светлина и в буквалния и в преносния смисъл. Виждала съм и съм сигурна че ако се разровя в нета мога да намеря още много прекрасни къщурки..които да ми допаднат много.Надявам се някой ден да мога да се похваля със собствена такава...но дотогава ще ви показвам такива които много харесвам.Една такава видях наскоро в едно от любимите ми местенца на които се отбивам при Ру .А сайта където може да разгледате тази и още много красоти е ето тук - цък :))
А сегаааааа вижте изпълнената със светлина и морски дъх къща...ммм хем светло хем до морето...





Кой не би желал да се събуди в такава спалня ; ))




Бях чела някъде че визуализираните мечти се сбъдват...нека не спираме да мечтаеме пък кой знае : ))


Няма коментари:

Публикуване на коментар