четвъртък, 30 декември 2010 г.

Ден любим ,ден рожден : )

Днес е моя рожден ден..
За разлика от повечето хора аз си обичам рождения ден..Макар че днес за последен път празнувам годинка със цифрата две отпред...обичам си го.Защото имам прекрасна майка,защото съм родена през зимата,защото е на 30-ти и защото..защото си е моя специален ден 

Сутринта когато станах Емо ми беше оставил бележчица за да ми честити и нали знаете тази игра-отиди до кухнята там на масата има нещо за теб.После там има друга бележка да отидеш някъде другаде...и така аз я обичам тази игра,защото се чувствам като дете.Сякаш се връщам във времето когато празнувах рождените си дни на село с братовчедите.Задължително през деня си организирахме бой със снежни топки ,пързаляхме се и правехме снежен човек.Сякаш усещам как вятъра щипеше бузите ми и бях безкрайно щастлива.Тогава получавах нарисувани лично за мен картички,надписани със смешния детски почерк.Получавах плик от баба ми завързан с червена прежда,а вътре имаше портокал,шоколад и вълнени чорапи оплетени от нея.Може би някой ще си каже и от кое е била толкова щастлива,пфу това подаръци ли са..Е аз ще кажа тогава бях най-най-най щастлива имах най-прекрасните рождени дни.Не е важно какъв и колко голям е подаръка а как е поднесен и направен(или купен).Е тогава също търсех така подаръците си...Прекрасни дни...с аромат на портокали,пуканки и пълни очи със щастие и усмивки..изпълнени със много смях и веселба.Затова винаги съм и ще обичам рождените си дни,защото това е важен и специален ден за мен.Днес Емо ми подари усмивки..подаръка  е от сърце..подарен с много обич и топлина и една голяма усмивка.

Пожелавам си да имам най-прекрасните рождени дни а времето м/у тях да е изпълнено със безброй невероятни мигове,с обич,и здраве.
Честит рожден ден на мен !!!! 


Пъ.Съ. Правих торта но тъй като не е довършена сложих тази снимчица от нета.По късно като я довърша ще сложа снимка да я видите,не е кой знае какво но нали аз съм си я правила 

Няма коментари:

Публикуване на коментар