сряда, 29 декември 2010 г.

Коледа..Коледа..Коледа

Трудно ми е да оставя Коледа да си отиде..трудно ми е да се върна към ежедневието..да не си тананикам коледни песнички,да не ми е празнично (макар и цял месец да бях така ; ) )Всяка следваща Коледа става все по хубава защото имам прекрасно малко джудженце , малка снежинчица,малка меденка хихихи имаме си прекрасно дете.Което ще озарява всеки празник със усмивките и смеха си.Да видиш блясъка в очичките му от новите играчки,вярно сега не разбира кой знае колко и все пак се радва когато види нова кола : ) 
Имахме една прекрасна Коледа изпълнена със меден аромат,детски смях и фа-ла-ла..тра-ла-ла..Дядо Коледа идва при нааас : ))) Цялата подготовка за празника,украсата,картичките,ръчно изработените неща...спокойствието ущта на дома заедно с любимите ми хора...ммм обичам декември,снега..жалко че нямаше снежко.Ще очаквам с нетърпение другата година и следващата Коледа,какви ли изненади ни е подготвила..А каква беше вашата Коледа?





Няма коментари:

Публикуване на коментар