четвъртък, 9 декември 2010 г.

Кокетна елхичка и синия ангел

Още коледна украса...ако чакате да покажа украсения дом..е още не украсен.Чакам Емо да свали елхата и да украсим заедно..тази вечер е обещал.Все нещо изниква...но днес ЩЕ дано 
Та аз си правя украса и си трупам ама дали ще има къде на закича всичко не се знае 
Такаммм ето я и кокетната елхичка която видях в "Крокотак" и се влюбих.Е направих си едничка и много си я харесвам с червената панделка на върха.Още си няма място..но нали защото та довечера ще и изберем .Как можете да я го направите -взимате цветна хартия,или от гланцово блокче(както аз съм направила).Изрязвате в случая четири полугръга с различна големина,правите от тях конусите,и с ножица режете ръбчетата .Залепвате ги един върху друг и стебло използвате ролка от тоалетна хартия.Аз съм залепила червена панделка,но може да се украси по желание : )


И синьото англече което пътува към една мама и прекрасния и син (връстник на Мишко).Надявам се да им хареса и да намери мястото си под или на елхата : ) Мисля да изработя едно и за нас но беличко.Използвала съм картон за тялото,във форма полуконус(ако има такова нещо) малка топка реших да е сребристаза главата.Тел тънка за ореола и ръцете и може да си го украсите както ви хареса,аз му сложих звезда в ръцете .Оризова хартия за крила,но може да се изработят и от бля лист.И перличките  са нанизани отново на тънка тел.


Пожелавам ви прекрасен ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар