петък, 19 октомври 2012 г.

Ерос в "Аптечка за душата"

Всички ние имаме в къщи и в колата..ако ще и в работата - аптечка.Да да аптечка - за първа помощ,аптечка с лекарства нужни ни да потушим някоя болка или да спомогнем на някой орган ,да работи правилно.Е аз имам и такава..за душата,даам "Аптечка за душата",пълна е с музика -с любими песни и изпълнители. :)) И в тази аптечка едно от най-ползваните "лекарства" е Ерос Рамацоти.
В едни пост преди три години (срам,срам) бях обещала да споделя за любовта ми към неговата музика..и към самия него.
Ерос е като отделен стил музика,като музикална религия...защото пее със сърцето и душата си,влагайки цялата си любов..защото се раздава много и до край.Неговата музика докосва,успява да те разплаче,да те успокои,да полетиш и да те развесели...кара те да запееш с пълно гърло. :) Не помня кога беше първата ни "среща" ,но беше любов от първа нота. :) Всеки път сякаш на ново преоткривам песните му.Във всяка нова песен,нов албум той надминава себе си..и си казваш..неее няма повече на къде,но той отново те изненадва.И разбираш че музиката е една алтернативна медицина.:)) А когато успееш да го видиш на живо,това е един незабравим момент.Имах невероятния късмет че дойде в България през 2006г. и направи концерт.Бях там точно пред сцената..гледах със затаен дъх и попивах всяка песен,сърцето ми биеше лудо.Ееех колко е невероятно да го видиш на живо,да го чуеш на живо,да усетиш цялата енергия и магия.Велик изпълнител!! Хората,музиката,ако щете и филмите които минават през твоя живот,го правят за да променят някаква част от него..да те насочат към нещо друго..или да станат част от сърцето ти завинаги. :))Музиката на Ерос винаги ме връща към самата мен..и ми напомня кои са важните неща в моя живот. :))
Е на мен ми предстои да откривам нови неща за себе си в песните му.А на него му предстои да излезе новият му албум - NOI,нямам вече търпение. :))



Ето и една от песните,приятно слушане. :)



Хубав и усмихнат петъчен ден ! :))

P.S. Дали да не си направя кътче специално за "Аптечка на душата" :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар