сряда, 12 септември 2012 г.

2 блузки в 1 :)

Хубаво е да давате на дрехите и предметите втори шанс за живот,стига да измислите как. Защото аз като не се сещам на момента само събирам.И трупам и трупам..докато ми дойде вдъхновението. ;)) Е все пак не ги хвърлям,но пък ставам типичен Плюшкин.Ама нищо все някога ми идва/ще дойде музата,и те се превръщат в нещо ново.Много е хубаво усещането като спасиш от кофата и дадеш ново начало.
В случая са две блузки - с дълъг и къс ръкав.Първата много я харесвах но си знаех че ще я облека два-три пъти.Втората пък имаше тук таме по ръкавките дупчици..от много пране. :)) И затова нейното спасение не чака вдъхновение.Ръкавите смених и й направих една брошка цвете.Която м/у другото си я нося и с други блузи.

Първо отрязах ръкавите и скроих нови от жълтата блузка.



След това си отрязах цветя и от филц кръгче - върху което налепих със силикон прегънатите на четири цветя.



  


След това разрошвате цветето и го закачате да ви усмихва вас,и околните които ви погледнат.



Ето я и блузката готова,мислех да и направя или джобчета или коланче ..но засега и така ме радва,нали я спасих. :)))


Огледайте се около вас ,със сигурност има много вещи които крещят - не ме хвърляй! :))

Няма коментари:

Публикуване на коментар