четвъртък, 22 април 2010 г.

Сватбен албум - различният подарък

Да сватбен албум но не какъв да е,а скрапбукинг албум.Аз го правих преди около 2 години за една приятелка.Тогава много се чудех какво да и подаря за сватбата.Много ровех из нета за идея,какво ли не срещах - лукс.комплект за спалня,сервиз,халати...и много други.Е в крайна сметка ми дойде чудесната идея да отложа подаръка за след сватбата.И когато получих снимките си подбрах и изкарах на хартия и запретнах ръкави да творя.Колкото и лесно да изглежда направата му не е така.Отне ми повече от седмица - рисувах идеите си в една тетрадка,подбирах,преправях ги.След това "крайната" идея се изменяше и в/у самия картон.Но съм много доволна от резултата,а и приятелката ми много го хареса.Предлагам да му се насладите в следващите снимки...които извинявам се но не са много сполучливи,но идеята се вижда.В този пост ще представя половината страници 

Това е капака на кутията в която сложих подаръка ; ))

 

Очаквайте продължение....



Няма коментари:

Публикуване на коментар