вторник, 30 март 2010 г.

Кики & Ади

Във форума за мами в който пиша в момента се обсъжда приятелството..женското приятелство.Една от мамите сподели че има приятелка от детската градина и все още са много много добри приятелки.Еееех винаги съм искала и имала нужда да имам близка приятелка ,но така се случваха нещата че все мъже са били мойте "приятелки".Но както се казва когато човек много иска нещо то се сбъдва когато му дойде времето.Когато забременях ей така на майтап се включих във форум и тема за бъдещи мами.Без да предполагам че там ще открия няколко прекрасни жени,с който започнахме прекрасни отношения.Една от тях е именно Кикито - в началото си мислех че е заради близкото разстояние на което живеем(е и то си е казало думата) ,но всъщност като се замислия ние още от първата среща си паснахме.
Защо пиша за нея ами защото в този блог споделям нещата от живота които са важни за мен,които са ми близки,които правят животът ми цФетен и мнооого усмиФнат.
Случвало ли ви се е да се запознаете с някого и след 2та или 3та среща да имате усещането че ви предстой прекрасно приятелство?Е на мен ми се случи и то в един от най-прекрасните моменти от моя живот-БРЕМЕННОСТА ! Случи се точно тогава когато най-много съм имала нужда,да срещна този прекрасен човек Киката.Разбира се както споменах вече се запознах и с още няколко прекрасни мами(за които също ще разкажа без да ги питам)Но Кики някак си е по различно спецялна от другите.Защо..ми незная...така се получи.Няма да изпадам в повече подробности.Затова с няколко думи...




ТЯ
- е усмихнат и много земен човек,тя има голямо и добро сърце,тя е прекрасна майка и обичаща жена,тя има много искрени и топли очи,в които винаги можеш да откриеш разбиране или добронамерен упрек,тя е Кики - един необикновен приятел ; )











ТЯ - има толкова разтапящи очи,като морски кристали,като сапфири,винаги гледайки те сякаш иска да ти каже нещо важно,сякаш те разбира,в тях виждаш толкова невинност и чистота..в нейната усмивка има слънце и топлина,тя има две закачливи опашчици-фонтанчета,тя е мъничка буболечка която обича да говори на играчките по нейния си сладурски начин...мога да пиша и още и още но нали да е кратичко..тя е Ади ; )



Те са Кики и Ади - много скъпи за мен и надявам се нашето приятелство да остане толкова истинско и прекрасно завинаги ; )















Няма коментари:

Публикуване на коментар