петък, 29 март 2013 г.

Време за промяна..

 снимка източник интернет

 ..мдаа време е да започна всичко на чисто..е то се започна цикъла с нова къщурка(сменихме квартирата..и ура новата е с открити балкони както си мечтаех..имаме си градски дворчета :) ),кола (ох не знаете колко ще ми е мъчно да се разделя със старата нашето пате/както си я наричаме/ )..и някоя друга идея, за които може някой ден да се похваля ако се реализират..та време е и за нов местенце..Защо? Ами защото това местенце, този блог отдавна вече не е - "моето местенце".Изгуби се сякаш измежду пространството, трудните моменти..спрях да показвам и разказвам нещата които ме вдъхновяват, усмихват, вълнуват, мотивират,зареждат..Някак почнах да пиша ей така..сякаш с някакъв напън..не това не бива да се случва.Сякаш някой ме кара насила да го правя,а то не е така...Дали не се опитвах да вляза в някакви рамки.не зная,но е време това да се промени..нали? :))
Благодаря на всички които се отбиваха тук,надявам се да съм ви усмихвала и вдъхновявала.Надявам се на нови срещи. :)) 

Е очаквайте ме скоро,ще ви покажа новото си местенце..а до тогава не спирайте да се усмихвате,да бъдете добри със себе си и околните. :)))

1 коментар:

  1. привет, я просто хочу сказать всем, что я получил свой ссуду в размере 1000000,00 долларов от инвестиционной программы ссуды мистера Бена и 100 законных контактов по электронной почте: 247officedept@gmail.com или напишите ему на WhatsApp + 1-989-394-3740. если вы ищете финансирование 100 по низкой ставке 2 ставки взамен.

    ОтговорИзтриване