сряда, 10 ноември 2010 г.

Рождения ден на едно мишле :0)

Отмина рождения ден на нашето мишле.Нищо не публикувах защото го празнувахме на два пъти с двете роди : ) Предната събота и тази неделя..цяла седмица яли,пили и се веселили : )) Та така,имаше балони,имаше торти,песни и танци.Усещането е невероятно..върнах се назад ,потопих се в спомени..за първия път в които прегърнах малкото си съкровище..първия път в които,видях сълзи в очичките му,първия път в които ми се усмихна..първия път в които ме нарече мама..първия път в които каза тата..Прекрасни мигове които топлят майчиното сърце..прекрасни мигове които оцветяват сивото ежедневие,прекрасни мигове които осмислят живота ми.Всеки миг в който съм с него благодаря на Бог че го имам,всяка негова сълза която пада от очите му пронизва като нож сърцето ми..всяка негова усмивка ме преражда в по добър човек.Обичам прекрасното си дете : )) Толкова бързо литнаха тези 12 месеца в които плакахме и се усмихвахме заедно с него.Всеки ден се учим взаимно на нещо ново.Той ме учи как да бъда добър и усмихнат човек,да прощавам и да живея достойно.А ние с баща му ще се опитаме да го възпитаме като стойностен,позитивен,усмихнат и добър човек : )

Ето и  снимки от първия му рожден ден : )










Няма коментари:

Публикуване на коментар