четвъртък, 14 октомври 2010 г.

Сантиментално

Скоро е рождения ден на Мишко,и колкото повече приближава толкова повече се връщам назад.Към първите мигове в болницата,когато не се отделях от прекрасното си дете.Срещата ми с него и промяната в мен..напиращите сълзи от радост..Всичко това може да бъде отписано с много думи.Но има едно стихотворение,което много добре ще опише чувствата и емоцията.Написано е от Тони,майка с която пишем в един бебешки форум.Тя е страхотен поет и освен стиха който ще ви споделя,ще ви дам възможността да се запознаете с творчеството и.Ето и нейния блог - www.anntonia.com


За Яворчо

Ти на този свят дойде самичък,
Обгърнат бе от светлина...
И вече аз не бях това момиче,
Което се превърна във жена.
Ти на този свят дойде внезапно,
И в твоят куфар имаше любов,
Която ти ми даде безвъзвратно,
В замяна на дарения живот.
Ти на този свят дойде тъй малък,
Но носеше безкрайна топлина,
И крехките ръце превърна в камък,
Да могат да те носят през света.
Ти на този свят дойде във утро,
Обгърнато от снежна белота.
И в този ден, се случи малко чудо-
Целунах твоята протегната ръка.
Ти на този свят дойде да вдъхнеш,
В сърцата ни отново красота,
Мечтите ни със своите да сбъднеш,
В очите ти да виждаме света!

Благодаря ти Тони че ми позволи да го споделя в моя блог !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар