събота, 19 декември 2009 г.

Коледни филми ; )

Започне ли декември наред със украсата,изваждам и любимите ми коледни музика и филми.
Днес ще ви покажа любимите ми коледни филми,обичам да се сгуша под топлите завивки с голяма чаша с какао.И евентуално коледни сладки ухаещи на канела ; )
Ето ги и тях най-най любимите ми коледни филмчета :

1.Сам в къщи 1,Сам в къщи 2 и Сам в къщи 3(естествено с кои други филми мога да започна,дали има някой на който да не са любими)




2.Договор за Дядо Коледа 1,Договор за Дядо коледа 2 и Договор за Дядо коледа 3


3.Полярен експрес



4.Коледата невъзможна


5.Коледната песен на Мъпетите

6.Чудото на 34 улица


7.Коледните филмчета с Мики Маус


Е за други не се сещам,но сигурно има.Обаче това са най-най любимите ми.И знам че никога няма да ми омръзнат ; )Ако нямате все още празнично настроение пуснете си някое филмче и повярвайте ми ще се потопите в коледната атмосфера ; ) А другия път лщбими коледни песнички ; )
Пожелавам ви прекрасно снежни събота и неделя ; )

Няма коментари:

Публикуване на коментар